Nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Przeglądanie strony oznacza wyrażenie na to zgody. Więcej informacji: Polityka Prywatności

Olej lniany tłoczony na zimno

Linseed oil, cold pressed
50027

Naturalny, pozbawiony osadu olej lniany z pierwszego tłoczenia. Składnik wiążący do farb olejnych i mediów malarskich. Olej lniany to spoiwo przeznaczone do własnej produkcji farb olejnych z wyjątkiem koloru białego. Olej lniany tłoczony na zimno schnie nieco wolniej niż olej lniany oczyszczony (50015).


Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)   Zawiera: olej lniany

50027025 60 ml
42.91 zł
Ilość
50027026 200 ml
0.00 zł
Informacje
Ilość
50027029 1000 ml
0.00 zł
Informacje
Ilość

Olej lniany, oczyszczony

Linseed oil, purified
50015

W szczególny sposób rafinowany olej lniany (zimowany i bielony). Składnik wiążący do farb olejnych i mediów malarskich. Olej lniany to spoiwo przeznaczone do własnej produkcji farb olejnych z wyjątkiem koloru białego. Uwaga: naturalnej tendencji do żółknięcia oleju lnianego nie można powstrzymać przez wybielanie!


Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)    Zawiera: olej lniany

50015025 60 ml
49.30 zł
Ilość
50015026 200 ml
0.00 zł
Informacje
Ilość
50015029 1000 ml
0.00 zł
Informacje
Ilość

Werniks olejowy-sykatyzowany

Linseed oil varnish
50014

Olej lniany gotowany z sykatywami rozpuszczalnymi w oleju. Doskonały jako spoiwo mediów malarskich i farb własnego wyrobu z wyjątkiem koloru białego. Do gotowych już farb olejnych dodawać oszczędnie. Żółknie nieco bardziej niż olej lniany tłoczony na zimno. Wysycha szybciej niż olej lniany tłoczony na zmiano, olej bielony i olej lniany polimeryzowany.


Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)  Zawiera: olej lniany, sykatywy.

50014025 60 ml
49.30 zł
Ilość
50014026 200 ml
89.29 zł
Ilość

Olej lniany polimeryzowany

Stand linseed oil
50005

Nieznacznie tylko żółknący olej lniany polimeryzowany. Polimeryzacja zmienia budowę cząsteczkową oleju i staje się on znacznie lepszym produktem do zastosowań w malarstwie. Jest znacznie trwalszy i mniej żółknący niż olej lniany bielony i olej lniany tłoczony na zimno. Doskonale nadaje się do samodzielnego ucierania z pigmentami, przygotowania werniksów i emulsji temperowych własnego wyrobu z wyjątkiem koloru białego. Tworzy bardzo elastyczną i odporną na wilgoć warstwę.
Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)  Zawiera: poddany obróbce cieplnej olej lniany.

50005025 60 ml
49.30 zł
Ilość
50005026 200 ml
109.36 zł
Ilość

Olej szafranowy

50004 rafinowany

Olej szafranowy to oczyszczony, czysty i jasny, wolno schnący olej pozyskiwany z nasion krokosza barwierskiego. Stosowany jest jako składnik wiążący do farb olejnych i mediów olejnych oraz do własnej produkcji farb olejnych białych i jasnych odcieni kolorów, ponieważ wykazuje niewielką tendencję do żółknięcia. Uwaga: należy zamknąć butelkę i wyczyścić narzędzia malarskie bezpośrednio po użyciu.


Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)  Zawiera: rafinowany olej szafranowy.

50004025 60 ml
49.73 zł
Ilość

Olej słonecznikowy

Sunflower oil
50025025

W szczególny sposób oczyszczony (zimowany i rafinowy) olej słonecznikowy. Mniej żółknący niż olej lniany. Schnący wolniej od oleju lnianego sykatyzowanego, oleju polimeryzowanego. Stosowany jest jako spoiwo do farb olejnych i mediów olejnych oraz do własnej produkcji farb olejnych białych.


Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)  Zawiera: olej słonecznikowy.

50025025 60 ml
31.45 zł
Ilość

Olej makowy - bielony

Poppy oil, bleached
50016

Jaśniejszy, mniej żółknący niż olej lniany. Używany głównie jako składnik mediów malarskich oraz do wyrobu jasnych odcieni farb olejnych. Schnie wolniej od oleju lnianego bielonego, tłoczonego na zimno a także oleju lnianego polimeryzowanego i oleju sykatyzowanego. Uwaga: używać oszczędnie i tylko w połączeniu z olejem słonecznikowym lub olejem lnianym.


Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)  Zawiera: olej makowy.

50016025 60 ml
49.82 zł
Ilość
50016026 200 ml
99.10 zł
Ilość

Olej orzechowy rafinowany

Walnut oil
50012025

Czysty, jasny i oczyszczony olej z orzecha włoskiego. Stosowany jako spoiwo do własnej produkcji farb olejnych innych niż białe kolory oraz do mediów malarskich. Proporcja oleju w dużej mierze zależy od rodzaju i ilości pigmentu. Olej orzechowy schnie wolniej i mniej żółknie niż olej lniany.


Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)  Zawiera: olej orzechowy.

50012025 60 ml
49.82 zł
Ilość

Guma arabska Schmincke

Gum arabic
50302 

Bardzo gęsta, najwyższej jakości guma arabska. Używana jako spoiwo i medium poprawiające rozlewność farb do wszystkich gwaszy i akwareli. Dodanie gumy arabskiej do farby wzmacnia też transparentność, połysk i intensywność koloru. Wzmacnia przyczepność do podłoża. Doskonała do samodzielnego ucierania farb, wodorozcieńczalna.


Rozcieńczalnik: woda   Zawiera: guma arabska, woda.

50302025 60 ml
49.82 zł
Ilość
50302026 200 ml
99.10 zł
Ilość

Żywica damarowa Schmincke

Dammar in pieces
50093

Naturalna bardzo jasna żywica damarowa z Palembang w Indonezji. Specjalnie wyselekcjonowane najjaśniejsze kawałki żywicy. Używana do wyrobu własnej produkcji farb olejnych, mediów malarskich w tym werniksów oraz emulsji temperowych. Rozpuszczalna w olejku terpentynowym (50024, 50102) i substytucie terpentyny (50019).
Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)  Zawiera: naturalną żywicę damarową.

50093055 100 ml
50.47 zł
Ilość
50093060 1000 ml
268.68 zł
Ilość

Terpentyna wenecka Schmincke

Venetian turpentine resin
50073055

Wysoce transparentna terpentyna modrzewiowa najwyższej jakości. Używana do wyrobu emulsji temperowych, jako składnik mediów do malarstwa olejnego. Rozpuszczalna między innymi w olejku terpentynowym (50024, 50102) i w benzynie lakowej. Używać oszczędnie.
Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)  Zawiera: naturalna terpentyna modrzewiowa.

50073055 90 ml
141.51 zł
Informacje
Ilość

Medium do brąz

Bronze medium
50032

Wiążący środek dla brąz olejnych Schmincke. Stosowany do lakierowania wielu powierzchni tj: drewno, metal, gips oraz w malarstwie olejnym. Najpierw należy nałożyć warstwę gruntującą medium na chłonną powierzchnię. Następnie wymieszać wilgotną brązę z medium i natychmiast malować z olejkiem terpentynowym lub substytutem terpentyny. Przed pokryciem lakierem radzimy przeprowadzić próbę.

Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)                                    Zawiera: żywice kumaronową, spirytus mineralny.


50032025 60 ml
49.82 zł
Ilość
50032026 200 ml
89.29 zł
Ilość

Żywica damarowa

000000

Najwyższej jakości żywica damarowa, pozyskiwana z drzew w południowej części Sumatry. Powszechnie stosowana do sporządzania werniksów, fiksatyw, różnego rodzaju mediów malarskich i mas termoplastycznych. Temperatura topnienia: 100-1500C. Ciężar właściwy: 1,04 - 1,12 kg/m3 Rozpuszczalna między innymi w olejku terpentynowym, terpentynie oraz benzynie lakowej.

150 ml
0.00 zł
Informacje
Ilość
300 ml
0.00 zł
Informacje
Ilość

Kazeina Schmincke

Casein binding medium
50088028

Spoiwo używane do produkcji farb kazeinowych i temper. Może być również używana jako dodatek do farb akrylowych w celu poprawy przyczepności. Rozcieńczalny z wodą, wysycha do postaci wodoodpornej powłoki.

Rozcieńczalnik: woda                       Zawiera: kazeinę mlekową, sól sodową kwasu borowego (boraks).

50088028 500 ml
118.15 zł
Ilość

Spoiwo akrylowe

Acrylic binder
50555

Spoiwo akrylowe używane do produkcji farb akrylowych, gruntów i mediów Schmincke. Spoiwo jest Błyszczące, bezbarwne, nieżółknące i odporne na starzenie. Można je rozcieńczać wodą, mimo tego dość szybko tworzy wodoodporną powłokę. Może być używane w czystej postaci lub mieszane w dowolnej proporcji z farbami i mediami akrylowymi. Dodanie spoiwa do farb akrylowych poprawia ich przyczepność do podłoża i wzmacnia połysk. Ucierając pigmenty ze spoiwem można samodzielnie zrobić farby akrylowe.
Rozcieńczalnik: woda                  Zawiera: czystą dyspersję akrylową

50555025 60 ml
42.91 zł
Ilość
50555027 250 ml
81.01 zł
Ilość

Spoiwo olejne "ready-to-use"

Oil binder "ready-to-use"
50810037

Gotowe do użycia spoiwo olejne, które w bardzo łatwy sposób pozwala na samodzielne przygotowanie farby olejnej. Spoiwo i suchy pigment należy wymieszać w stosunku wagowym 1 : 1, aby otrzymać gotową do malowania farbę olejną. Nieznacznie tylko żółknące. Nadaje się również do jasnych kolorów.
Rozcieńczalnik: substytut terpentyny (50019)   Zawiera: mieszaninę olejów roślinnych, sykatywę, dodatki.

50810037 200 ml
81.01 zł
Ilość

Spoiwo akrylowe "ready-to-use"

Acrylic binder "ready-to-use"
50840037

Gotowe do użycia spoiwo akrylowe, które w bardzo łatwy sposób pozwala na samodzielne przygotowanie farby akrylowej o konsystencji pasty. Rozcieńczalne wodą. Po wyschnięciu przezroczyste, błyszczące i odporne na światło. Spoiwo i suchy pigment należy wymieszać w stosunku wagowym  2:1, aby otrzymać gotową do malowania farbę akrylową. Aby ułatwić ucieranie i jednocześnie opóźnić schnięcie farby, można wstępnie wymieszać pigment z małą ilością Schmincke Acrylic retarder (50 556), a następnie dodać odpowiednią ilość spoiwa i dokładnie wymieszać (utrzeć).
Rozcieńczalnik: woda                  Zawiera: czystą dyspersję akrylową, środek zwilżający

50840037 200 ml
81.01 zł
Ilość

Spoiwo akwarelowe "ready-to-use"

Watercolour binder "ready-to-use"
50820037

Gotowe do użycia spoiwo akwarelowe, do samodzielnego przygotowanie każdego typu akwareli. Pozwala przygotować lekką, transparentną farbę o dużej płynności jak również nasyconą kolorem farbę akwarelową. Spoiwo i suchy pigment należy wymieszać w stosunku wagowym 2:1. Rozcieńczalne wodą. Ostateczna proporcja uzależniona jest od koloru pigmentu.
Rozcieńczalnik: woda                  Zawiera: guma arabska, żółć wołowa.

50820037 200 ml
81.01 zł
Ilość

Gouache- Bindemittel Spoiwo do gwaszy "ready-to-use"

Gouache binder "ready-to-use"
50830037

Gotowe do użycia spoiwo do gwaszy, które w połączeniu z pigmentem Schmincke w bardzo łatwy sposób pozwala na samodzielne przygotowanie farby o konsystencji aksamitnej pasty. Rozcieńczalne wodą. Spoiwo i suchy pigment zalecamy wymieszać w stosunku wagowym  2:1, aby otrzymać gotową farbę. Farba po wyschnięciu nie powinna się ścierać. W przeciwnym razie należy dołożyć spoiwa.  
Rozcieńczalnik: woda                  Zawiera: deksrynę, gumę arabską, wodę, środki sieciujące

50830037 200 ml
81.01 zł
Ilość

Linol- Bindemittel Spoiwo do linorytu "ready-to-use"

Linoprint binder "ready-to-use"
50850012

Gotowe do użycia spoiwo do linorytu, które w połączeniu z pigmentem Schmincke w bardzo łatwy sposób pozwala na samodzielne przygotowanie farby o konsystencji aksamitnej pasty. Rozcieńczalne wodą. Po wyschnięciu przezroczyste, błyszczące i odporne na światło. Spoiwo i suchy pigment należy wymieszać w stosunku wagowym  2:1, aby otrzymać gotową do malowania farbę akrylową. Aby ułatwić ucieranie i jednocześnie opóźnić schnięcie farby, można wstępnie wymieszać pigment z małą ilością Schmincke Acrylic retarder (50 556), a następnie dodać odpowiednią ilość spoiwa i dokładnie wymieszać (utrzeć).
Rozcieńczalnik: woda                  Zawiera: czystą dyspersję akrylową, środek zwilżający

50850012 120 ml
65.41 zł
Ilość